TKD - Teknologi, kunst og design

Hvor kan vi ha praksis?

113 views 7. april 2022

Undervisningsleder June Oline Kunnikoff forteller deg hvor studentene på Institutt for estetiske fag kan ha praksis.

Hvorfor trenger jeg en master i estetiske fag ?

110 views 7. april 2022

Professor Laila B. Fauske forteller deg mer om hvorfor det kan være lurt å ta en master i estetiske fag – og litt om innholdet i studieretning fagdidaktikk: kunst og design

Hva lærer jeg på master i estetiske fag, studieretning fagdidaktikk: kunst og design?

190 views 7. april 2022

Professor Laila B. Fauske forteller deg mer om innholdet i master i estetiske fag, studieretning fagdidaktikk: kunst og design.

Hvilke digitale verktøy lærer studentene på Institutt for estetiske fag å bruke?

116 views 7. april 2022

Universitetslektor Peter Haakonsen forteller deg om noen av de digitale verktøyene som studentene lærer å bruke.

Hva lærer jeg på «motestudiene»?

151 views 7. april 2022

Førstelektor Sissel Isachsen forteller deg mer innholdet i bachelor i kunst og design, studieretning mote og produksjon – og master i estetiske fag, studieretning mote og samfunn.

Om samarbeid med motebransjen og moteindsutrien

92 views 7. april 2022

Førstelektor Sissel Isachsen forteller deg om våre samarbeidspartnere i motebransjen, på studiene bachelor i kunst og design, studieretning mote og produksjon – og master i estetiske fag, studieretning mote og samfunn.

Hva kan du forvente som motestudent?

115 views 7. april 2022

Førstelektor Sissel Isachsen forteller deg om hva du kan forvente som student på bachelor i kunst og design, studieretning mote og produksjon – og master i estetiske fag, studieretning mote og samfunn, - og hva vi forventer av deg.

Energi og miljø i bygg- ingeniør

993 views 1. mars 2022

Byggingeniører og energi og miljø i bygg-ingeniører har siden våre første byggverk vært med på å forme verden vi lever i, og funnet løsninger for å gjøre det umulige mulig. Nå står vi overfor enorme utfordringer de kan hjelpe oss med. Les mer om studiet her: Energi og miljø i bygg – ingeniør - OsloMet

Master in smart mobility and urban analysis (SMUA)

221 views 28. februar 2022

Here you will get a presentation of our brand new master programme in Smart mobility and urban analysis (SMUA)

Forskerportrett: Kristin Bergaust

105 views 28. februar 2022

Professor Kristin Bergaust er utdannet billedkunster fra Statens Kunstakademi og har en cand.mag innen litteratur og språk. Hennes kunstneriske praksis omfatter galleripresentasjoner så vel som sosiale, performative prosjekter og interdisiplinære samarbeid.

Polar Bug

267 views 24. februar 2022

Tidligere student Kristian Kierulf har vært med på å designe en lastesykkel som skal brukes på Antarktis.

Historien om OsloMet Makerspace

1.321 views 8. februar 2022

OsloMet Makerspace er et sted hvor studentene kommer sammen på tvers av fagområder og får teste ut ideene sine. Her kan du høre hvordan ideen oppstod og hvordan Makerspace ble en realitet.